fbpx

Bedste klinik i København!

Du finder os på Østerbro eller i din In-House Klinik på din arbejdsplads

Telefontid:

Mandag 8-12 og 13-16
Tirsdag 8-12 og13-16
Onsdag 8-12 og 13-16
Torsdag 8-12 og 13-16
Fredag 8-12 og 13-16

Konsultationstid:

Mandag – Fredag 7.00-18.00
Lørdag efter aftale

Har du en henvisning fra lægen – Læs her inden du bestiller tid.

Har du en sundhedsforsikring – Læs her inden du bestiller tid.

Ved Sporsløjfen 10
(pavillonen)

2100 København Ø

Telefonnr. 38 88 25 00
info@klinik.dk

Bestil tid og log ind

 

Klik på “bestil tid” knappen for at logge ind på din profil eller for at oprette en ny profil. I vores online bookingsystem kan du både bestille flere tider, ændre eller aflyse dine tider under “mine tider”.

Skal du bestille tid i en In-House klinik på din arbejdsplads, skal du booke tid via jeres eget online bookingsystem. Du finder linket på jeres intranet eller på jeres interne informationsskærme eller opslagstavle.

3 ting du bør vide inden du opretter en profil:

  1. Klinik har ikke overenskomst med den offentlige sygesikring, og der er derfor egen betaling på fysioterapi. Læs evt. mere her
  2. Du behøver ingen lægehenvisning
  3. Ønsker du at gøre brug af din sundhedsforsikring – KLIK HER FØR du bestiller tid.

Afbud

Ønsker du at ændre eller aflyse en tid, er det også muligt at gøre online

Afbud skal helst ske 24 timer inden din konsultation, så en anden har mulighed for at få glæde af tiden.

Udeblivelse

Ved udeblivelse fakturerer vi det fulde beløb for konsultationen.

Læs mere om vores afbud- og udeblivelsesbetingelser her.

Er du i tvivl om noget, kan du altid ringe på 38 88 25 00
i telefontiden eller skriv en mail til os på info@klinik.dk

 

Find vores priser her …

Afbud og udeblivelse

Syg indtil 24 timer før din behandling kan du frit flytte eller afbestille din tid. Fristen på de 24 timer er til, for at vi kan nå at booke en anden ind på din tid.

Afbestilling og flytning kan ske online eller via telefon indtil 24 timer før.

Afbestiller du senere end 24 timer før, er vi nødt til at dele omkostningerne for den tabte tid med dig. Vi fakturerer dig derfor et beløb på 200 kr. Hvis du derimod aldrig dukker op til den aftalte tid, uden at vi får besked, fakturerer vi dig det fulde beløb for behandlingen. Det kan altså altid betale sig at give os besked. Hvis du ikke har mulighed for at ringe i vores telefontid, kan du altid skrive en mail direkte til din behandler.

Ring, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller behøver du hjælp til vores online bookingsystem, er du meget velkommen til at ringe til os i vores åbningstid på telefon 3888 2500. Vi har også rigtig god erfaring med dialog over mail info@klinik.dk., og vi bestræber os på, at alle mails bliver set og besvaret hurtigst muligt.