skoindlæg

Speciallavede skoindlæg

Overvejer du om skoindlæg er løsning for dig? Er du i tvivl, hvor du skal gå hen, eller hvilken type indlægssål, du bør vælge? Få lavet de bedste skoindlæg i København hos Klinik!

Se hvordan en såleundersøgelse foregår

Få lavet de bedste skoindlæg i København

Hos Klinik laver vi de bedste skoindlæg, der er tilpasset netop dine behov og mål. Vi laver altid indlægssålerne på baggrund af en grundig forundersøgelse, hvor vi både analyserer din løbe/gå-stil og dine fødder i sammenhæng med resten af din krop. Vi scanner og tager aftryk af dine fødder, så vi ved helt præcis, hvordan sålerne skal fabrikeres og tilpasses.

Gør noget godt for dine fødder, BESTIL TID i dag og få bugt med dine smerter.

Rådgivning om behovet for skoindlæg

Brug vores online formular og så matcher vi dig med den helt rigtige behandler, enten hos os i København eller til en ekspert i nærheden af dig. Vi samarbejder med kompetente fysioterapeuter, der er dygtige til at lave skoindlæg i København og omegn.

Vi arbejder tværfagligt ud fra dine behov og mål

Hos Klinik har vi en helt særlig tilgang. Vi arbejder altid målrettet på at finde årsagen til dét, der udløser smerten. Når vi finder årsagen, kan vi behandle den og hurtigere få dig på benene igen. Alle vores behandlere har indgående kendskab til hinandens evner og kompetencer, og vi ved, at vi kan komme skaderne til livs ved lige netop at bruge hinanden. Hos os er løsningen for vores (tit meget komplekse) klienter ikke alene den enkelte behandlers kompetencer men hele teamets. Med andre ord mener vi, at vi skaber de bedste resultater  ved at løfte i flok. Vi oplever derfor også tit, at vi kan hjælpe med at forløse skader og smerter, som andre har opgivet.

Læs mere om, hvordan vi sammensætter et tværfagligt forløb her.

Du finder os på Østerbro – tæt på Hellerup og indre København. Der er gratis parkering lige ved døren og vi ligger 5 minutter fra Svanemøllen st.