Online Video Konsultation

Vores online video konsultation er et redskab til dig, der ikke har mulighed for at møde fysisk op men har brug for råd, vejledning og træningsprogrammer af en fysioterapeut eller en osteopat. Du kan booke tid ved at udfylde vores skadeformular, eller du kan skrive direkte til din behandler – Pris for online konsultation – 195kr.

Hvad er en online video konsultation?

På Klinik er en online video konsultation en videosamtale med en fysioterapeut eller osteopat via din telefon, computer, tablet eller Ipad. Du møder altså ikke fysisk op på en af vores klinikker, men klikker blot på linket i din tilsendte mail fra din behandler, når du er klar til din aftalte tid. I online video konsultationen kan vi hjælpe dig på mange tænkelige måder. Oplever du smerter, kan du vise, hvor du har ondt og i hvilke situationer, på den måde kan din behandler danne sig et indtryk af dit konkrete problem, og tilrettelægge øvelser og lindrende metoder til dig. Du kan også bruge din online video konsultation til opfølgende samtaler med din behandler samt samtaler om videre behandlingsforløb med afsæt i din nuværende tilstand. Derudover kan du også blive vejledt i individuelle tilpassede træningsprogrammer til at optimere din træning, så du kan præstere bedre i din sport. Vores behandlere er meget professionelle og tager altid udgangspunkt i dine specifikke behov, ønsker og mål.

Hvorfor er en online video konsultation en god idé?

En online video konsultation er en god idé, hvis du fx ikke har mulighed for at møde fysisk op, fordi du bor langt væk, fordi du er i en tilstand, der gør det besværligt at komme ud af døren, eller fordi du er halvsløj. Det kan også være, at du er i udlandet og har brug for en opfølgning på dit træningsprogram eller dine øvelser. Du er måske også i en situation, hvor det kan være risikofyldt for dig at møde op, hvis du har helbredsmæssigproblemer, eller hvis du måske er mere tryg uden fysisk kontakt som fx i Corona-tider. Læs evt. mere om vores konkret forholdsregler ved. Corona/Covid-19.

Hvordan booker jeg tid til en online video konsultation?

Du kan booke tid til en online video konsultation på to måder:

1. Du udfylder og indsender skadeformularen her. Herefter vil du blive kontaktet direkte af en af vores fysioterapeuter med ekspertise i dine symptomer. I aftaler en tid, der passer dig, og du får dernæst tilsendt en kalenderinvitation med et link til video konsultationen i din mail.
  2. Du skriver til den behandler, du ønsker at bestille en tid hos og han/hun vil hjælpe dig med en tid, der passer dig.

Brug allerhelst vores skadeformular, hvis du ikke har været ved os før.

Hvad gør jeg, når jeg har bestilt tid til en online video konsultation?

Når du har booket tid til en online video konsultation, får du i din mail tilsendt en kalenderinvitation af din behandler til vores video konference system. Et par minutter inden din tid starter, skal du blot klikke på det link i mailen, der hedder “Deltag i Microsoft Teams-møde”. Herefter skal du blot vente på, at din behandler er klar, hvis hun/han ikke allerede er logget på og din online video konsultation er i gang. HUSK at slå mikrofon og webcam til. BEMÆRK at linket ikke virker på safari, så det er en god idé at downloade Google Chrome eller evt. Teams-app’en til din telefon eller Ipad, hvis du gerne vil deltage i konsultationen herfra.

Download Teams app her

Download Google Chrome browser her

Hvad koster en online video konsultation?

Prisen for en online video konsultation koster kun 195kr.

Du kan se alle vores gældende priser her.

Brug vores skadeformular, hvis du er tvivl

Bliv matchet med en ekspert i dine symptomer

Hvornår har du problemer/ondt?
Hvilken sportsgren?
Hvor oplever du smerter/problemer?
Hvornår oplever du smerter/problemer?
Hvornår ofte træner du?
reCaptcha v3