Covid-19 -Retningslinjer ved behandling

Opdateret 14. jun 2021

Vi følger SST’s anbefalinger og retningslinjer for covid-19.

Det er ikke længere nødvendigt at bærer mundbind i vores klinik. Ønsker du, at din behandler bærer mundbind, oplys da gerne om dette, når du booker tid. Vi har et øget fokus på hygiejne – både i klinikken på Østerbro og på vores erhvervsaftaler.

Du kan booke tid til osteopati og fysioterapi, som du plejer. Men da vi ønsker at passer på alle i klinikken, opfordrer vi til, at du har en nylig negativ covid-19 test eller er vaccineret, når du kommer til din behandling.

Har du bestilt tid til massage SKAL du kunne fremvise et gyldigt coronapas.

Book tid til fysioterapi eller osteopati?

Book tid som du plejer enten via vores online booking system eller ved at skrive eller ringe til os: info@klinik.dk eller 3888 2500.

Forholdsregler ved behandling på klinikken

Vi har og har altid haft et meget højt hygiejneniveau i vores klinik, men i disse tider vil vi have et intensiveret fokus på det. Du vil fx opleve, at vi har opsat spritdispenser foran hovedindgangen. Den forventer vi, at du bruger før og efter din ankomst. Vores behandlere gør det samme, og de har derudover et øget fokus på afspritning, håndvask og klargøring af behandlingrummene. Du vil derfor måske også opleve, at din reelle behandlingstid er forkortet med et par minutter. Vi hilser fortsat ikke med håndtryk, og vi anvender værnemidler efter behov.

Ved smitterisiko

Hvis du har de mindste tegn som sygdom, beder vi dig aflyse din konsultation! Det samme gælder for vores behandlere! Har du været i nærkontakt til en Corona smittet, beder vi dig også aflyse din tid, indtil du har en negativ test. Det samme gælder vores behandler. Har du været i et risikoland (rød/orange), vil vi bede dig om at vente med at få en konsultation til efter 14 efter din hjemkomst eller en negativ coronatest. Det samme gælder din behandler. Vi håber derfor på din forståelser, hvis vi kan være nødt til at rykke din tid.

Hvordan fungerer en fysioterapeutisk video konsultation?

Med vores online video konsultation har du mulighed for at blive vejledt i øvelser, smertelindring og træningsprogrammer af vores fysioterapeuter eller osteopater. Du kan læse mere og booke tid til online konsultation her.